Uspešan projekat počnite komunikacijom
Naš pristup implementaciji Microsoft Power Platform rešenja zasniva se na bliskoj saradnji sa klijentima i temeljnom analizi njihovih poslovnih procesa. U prvoj fazi, zajedno sa partnerima i klijentom, radimo na prikupljanju informacija o trenutnim poslovnim izazovima, strukturama podataka i načinima njihovog procesuiranja. Nakon toga, definišemo ciljeve i ključne pokazatelje uspeha, kako bismo obezbedili da rešenje precizno odgovara specifičnim potrebama kompanije. Tek tada, u saradnji sa partnerima, pokrećemo razvoj i implementaciju.
Projekat vodi menadžer koji koordinira tim i kontinuirano prati status. To je ključna veza između klijenta i izvođača radova, obezbeđujući da sve strane imaju jasan pregled napretka i zadataka. Način i obim implementacije zavise od veličine i industrije klijenta, ali i od konkretnih potreba i procesa u kompaniji. Naša rešenja su pogodna za različite oblasti: proizvodnju, računovodstvo, logistiku, maloprodaju, veleprodaju i mnoge druge.
Iskusni tim, prilagođava i nadograđuje Power Platform kako bi se zadovoljili specifični zahtevi i ubrzao rad u okruženju klijenta.
Neke od naših nadogradnji:
Osim standardnih funkcionalnosti, naši stručnjaci i partneri kreiraju i posebne module ili aplikacije koje se besprekorno povezuju sa Power Platform. Na taj način kompanije mogu da optimizuju procese koji su ključni za njihovo poslovanje.
Neka od naših rešenja:
Obezbeđujemo potpunu integraciju Microsoft Power Platform sa vašim postojećim poslovnim sistemima. Naši softverski inženjeri u saradnji sa partnerima mogu razviti turnkey integracije, dok IT eksperti mogu postaviti web prodavnicu ili bilo koje drugo onlajn rešenje koje se zatim povezuje sa vašim ERP-om, CRM-om ili drugim alatima. Time obezbeđujemo da sve poslovne informacije budu objedinjene i lako dostupne.