Kada preduzeća razmatraju pokretanje online prodavnice, njihov početni fokus često se vrti oko razumevanja kako je dizajnirati. Nakon postavljanja poslovnih ciljeva i planiranja za budućnost, suočavaju se s izazovom odabira najprikladnije platforme za izgradnju svoje online prodavnice.
Brza online pretraga otkriva da su popularni Magento, Shopify i WooCommerce. Međutim, važno je napomenuti da se niz dostupnih platformi prostire izvan ovih poznatih imena i manje poznata platforma može savršeno zadovoljiti određena očekivanja.
nopCommerce
nopCommerce deli mnoge sličnosti s Magento-om, kao otvoreno rešenje s mnoštvom funkcija. Bez obzira na svoju relativnu mladost, nopCommerce nudi slične funkcije, dodatne prednosti i radi po nižim troškovima, obezbeđujući i sigurnost i brži razvoj.
Dokazana istorija uspeha ili efikasnosti u određenom polju
Sa 12-godišnjim prisustvom na tržištu, nopCommerce je stekao globalno priznanje, služeći kao osnova za preko 60.000 online prodavnica, uključujući poznata imena poput Microsoft-a, BMW Grupe, Volvo-a i The North Face-a.
Prednosti odabira nopCommerce-a
Da bi pomogli u donošenju odluke, evo ključnih prednosti odabira nopCommerce-a:
Studija slučaja: Evitas na nopCommerce-u
Evitas, pružalac dečjih potrepština, uspešno je izgradio svoju online prodavnicu na platformi nopCommerce uz pomoć grupe od 150 partnera iz preko 40 zemalja. Tokom proteklih 5 godina, Evitas je imao koristi od skalabilnosti nopCommerce-a, učestale upotrebe i visokog nivoa sigurnosti, što potvrđuje uspeh ove saradnje. Pozitivan odnos i kontinuirana saradnja ističu stručnost, veštine i posvećenost uključenih strana.